Beneficiary Record
Φάκελος Εξυπηρετούμενου
What is it?
What is it?

Το Beneficiary Record (Φάκελος Ωφελουμένου) είναι μια σύγχρονη πλατφόρμα, εξειδικευμένη στις ανάγκες της εποχής, η οποία προσφέρει τη μέγιστη αναβάθμιση του επιπέδου παροχών Υγείας. Ανήκει στην κατηγορία λογισμικών με τη μορφή υπηρεσίας (Software as a Service). Είναι Web Based πλατφόρμα, με την οποία καλύπτονται πλήρως όλες οι διαδικασίες και καθημερινές λειτουργίες που εκτελεί το αρμόδιο προσωπικό των φορέων. Το σύστημα σχεδιάστηκε για να καλύψει τρεις πυλώνες αναφοράς, τον Ηλεκτρονικό Φάκελο του ωφελουμένου (Health Record), τα Χρονοδιαγράμματα Εργασιών (Visit Events – Task Schedules) και τις Στατιστικές Αναφορές (Reports). Καλύπτει τους τομείς Προληπτικής Ιατρικής, Θεραπείας και Παρακολούθησης Χρονίως Πασχόντων, Ψυχοθεραπευτικών και Κοινωνικών Υπηρεσιών για συγκεκριμένο ωφελούμενο, αλλά και για το συγγενικό του περιβάλλον, εφόσον χρειαστεί. Ο συνδυασμός δημιουργίας παραμετρικών δομών (Units), καταχώρισης συμβάντων (Events), επισύναψης αρχείων (Files), σχεδιασμού-παραμετροποίησης και καταχώρισης δομημένης πληροφορίας (Forms), καλύπτει όλο το εύρος ενός Ηλεκτρονικού Φακέλου Υγείας.

How does it work?
How does it work?
  • Ηλεκτρονική τήρηση πλήρους φακέλου υγείας ωφελουμένου
  • Παραμετρική δομή των διαδικασιών και των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Πλήρης εναρμόνιση κανόνων ασφαλείας ως προς τα προσωπικά δεδομένα και απόλυτη συμβατότητα με το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR)
  • Δυνατότητα ψευδωνυμοποίησης δεδομένων του ωφελουμένου, χωρίς εμφάνιση των δημογραφικών του στοιχείων
  • Βελτίωση της παραγωγικότητας μέσω της γρήγορης καταχώρισης και άντλησης της πληροφορίας
  • Συμβατότητα με μελλοντικές επεκτάσεις/διασυνδέσεις για ανταλλαγή πληροφοριών με άλλα συστήματα
  • Σύγχρονη αρχιτεκτονική και εργαλεία υλοποίησης, που ακολουθούν τις νέες τάσεις της τεχνολογίας
  • Δυνατότητα παρακολούθησης συγκεκριμένων πληθυσμιακών ομάδων ενδιαφέροντος, βάσει χαρακτηριστικών όπως (π.χ. εντοπιότητα, ηλικιακή κατηγορία), αλλά και χαρακτηριστικά υγείας (π.χ. συγκεκριμένη νόσος ή πάθηση κλπ.)
  • Έκδοση στατιστικών αναφορών
  • Προγραμματισμός (schedule) των εργασιών-δράσεων-επισκέψεων, που τηρείται εντός των δομών του φορέα αλλά και απομακρυσμένα, στο χώρο παροχής των υπηρεσιών, για καλύτερη οργάνωση και εκτέλεση αυτών
  • Ρόλοι χρηστών και τα δικαιώματα που παρέχονται σε κάθε ρόλο για τη διασφάλιση της ακεραιότητας στην καταχώριση και την τήρηση της πληροφορίας
  • Δημιουργία παραμετρικών δομών (Units), καταχώρισης συμβάντων (Events), επισύναψης αρχείων (Files) και σχεδιασμού, παραμετροποίησης και καταχώρισης δομημένης πληροφορίας (Forms) για την κάλυψη όλου του εύρους ενός Ηλεκτρονικού Φακέλου Υγείας
  • Παροχή πρόσβασης στο φάκελο μέλους και εν γένει σε όλους τους διασυνδεδεμένους φακέλους, για πλήρη υποστήριξη του προσωπικού του κάθε φορέα
  • Υποστήριξη μοναδικής ταυτοποίησης των μελών
  • Δυνατότητα αυτόματης παραγωγής των εντύπων που προβλέπονται από το φορέα για τη μηνιαία παρακολούθηση των μελών βάσει των καταχωρισμένων στοιχείων
  • Δυνατότητα ηλεκτρονικής καταχώρισης (φόρμα) των δεδομένων ιατρικών εξετάσεων και σάρωσης, καθώς και ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης των έντυπων εγγράφων
  • Δυνατότητα τήρησης ενιαίας ηλεκτρονικής ατζέντας για την καταγραφή των ραντεβού.
In which sectors?
In which sectors?
  • Φορείς πρόνοιας,
  • Φορείς Γενικής Κυβέρνησης
  • Ευρύτερος δημόσιος τομέας
  • Ιδιωτικός τομέας
  • Πλήρης κάλυψη των αναγκών των χρηστών με τη διασφάλιση γρήγορης και εύχρηστης καταχώρισης των πληροφοριών. Η εφαρμογή προσφέρει ένα φιλικό περιβάλλον χρήσης, απομακρυσμένη πρόσβαση και ταυτόχρονα τηρεί όλους τους σύγχρονους κανόνες ασφαλείας (GDPR κλπ.).
  • Πολυμορφική και παραμετρική δομή: Η δομή του λογισμικού επιτρέπει την τήρηση του συνόλου των εσωτερικών διαδικασιών, την κάλυψη πολλαπλών υπηρεσιών σε μία ή περισσότερες δομές του φορέα και την παραπομπή από και προς το φορέα αναφοράς.
  • Κάλυψη όλων των διαδικασιών, από τη στιγμή της αίτησης του ίδιου του ωφελουμένου ή άλλου φορέα ως προς την παροχή υπηρεσιών κατ’ οίκον νοσηλείας έως την ολοκλήρωση των παρεχόμενων υπηρεσιών ή την παραπομπή του ωφελουμένου σε άλλο φορέα.
  • Πλήρης κάλυψη των αναγκών για διοικητική πληροφόρηση.
  • Ποιοτική και ποσοτική παρακολούθηση ανά παρεχόμενη υπηρεσία.
  • Αυτοματοποίηση διαδικασιών.
  • Πολυμορφική και παραμετρική δομή: Η δομή του λογισμικού επιτρέπει την τήρηση του συνόλου των εσωτερικών διαδικασιών, την κάλυψη πολλαπλών υπηρεσιών σε μία ή περισσότερες δομές του φορέα και την παραπομπή από και προς το φορέα αναφοράς.
  • Πλήρης κάλυψη απαιτήσεων: Από την αίτηση του ίδιου του ωφελουμένου ή άλλου φορέα ως προς την παροχή υπηρεσιών κατ’ οίκον νοσηλείας έως την ολοκλήρωση των παρεχόμενων υπηρεσιών ή την παραπομπή του ωφελουμένου σε άλλο φορέα.

Η πλατφόρμα Beneficiary Record είναι κατασκευασμένη με σύγχρονα εργαλεία φυσικής (native) συμβατότητας με το Διαδίκτυο και τα ευρυζωνικά δίκτυα, παρέχοντας out-of-the-box λύσεις για οποιαδήποτε αποκεντρωμένη λειτουργία και κατανεμημένη αρχιτεκτονική, κάνοντας χρήση κεντρικών υποδομών πληροφορικής ή/και ιδιωτικών ή δημόσιων cloud.

Get started with ASCLEPIOS™ Beneficiary Record today.
SCHEDULE A DEMO