Την υλοποίηση νέου ηλεκτρονικού συστήματος καταχώρησης και διαχείρισης αιτημάτων (ticketing) ολοκλήρωσε η Computer Solutions. Όλοι οι πελάτες της έχουν δημιουργήσει πλέον λογαριασμό με τον οποίο έχουν δικαίωμα να καταχωρούν τα αιτήματά τους, να τα διαχειρίζονται και να ενημερώνονται για την εξέλιξή τους. Το σύστημα αναβαθμίζει  όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες υποστήριξης,. Όλες οι υπηρεσίες ενοποιούνται σε μια κοινή πλατφόρμα, καθιστώντας τη διαχείριση ευκολότερη, ενώ έχουν εισαχθεί πλέον  και νέες υπηρεσίες υποστήριξης.